RSS Feed

Mtr2Tr Üyelik

Posted by Deyvil Etiketler: , ,

Arkadaşlar mt2tr üyelik konusunda bir çok ip adresi var metin2tr, sizlerde yorum olarak bize önerilerde bulunursanız mt2tr serverlarını bloğumuzda yayınlamak istiyoruz ,

Olması gereken kritelerler şunlardır :

  1. Mt2tr Server Resmi Site Adresi .
  2. Mt2tr Server Üyelik Paneli .
  3. Var ise Resmi Destek Forumu .
  4. Dosyaların İndirilebileceği Download Linkleri . 
Mt2tr server tanıtımlarında olması gereken  şartlar bunlardır , eğer sizinde belli bir süredir aktif halde çalışan stabil bir mt2tr Server'ınız var ise bize bu makale altından bildirebilir ücretsiz olarak mt2 server tanıtımınızı yapabilir üye kitlenizi katlayabilirsiniz .

10 yorum:

  1. Adsız

    Süper olmuş tabiki burada mt2tr private serverları görmek isteriz tabiki kalıcı olsun temiz olsun birde zor olsunki emek olmadan ekmek olmaz

  1. Adsız

    ya ben mt2tr üyeyim server 2 de 70 lw charım var ama oyuna giremiyorum server kapalı herhalde

  1. Adsız

    üye nasıl oluyoz?

  1. ηєgαтινє®

    [table]Giriş:|[IMG]http://status.blackout-gaming.net/status.php?dns=93.187.205.152&port=11002&style=13[/IMG]
    Karakter:|[IMG]http://status.blackout-gaming.net/status.php?dns=93.187.205.152&port=13000&style=13[/IMG]
    Harita:|[IMG]http://status.blackout-gaming.net/status.php?dns=93.187.205.152&port=13001&style=13[/IMG]
    Bilgiler:|[IMG]http://status.blackout-gaming.net/status.php?dns=93.187.205.152&port=3306&style=13[/IMG][/table][/B][/QUOTE]

  1. Adsız

    yha ben bu mt2tr yi 1yıldır oynuyorum ama nie üyelik alımı kapandı söylermisiniz lütfen üyeliğim neydi unuttum valla güzel pwpydi ama üyelik alımı kapandı gıcık oldu of yha koyun artk su üyeliği

  1. Adsız

    yha ben bu mt2tr yi 1yıldır oynuyorum ama nie üyelik alımı kapandı söylermisiniz lütfen üyeliğim neydi unuttum valla güzel pwpydi ama üyelik alımı kapandı gıcık oldu of yha koyun artk su üyeliği

  1. Adsız

    mtr2try e teşekürle:))))))))))))))

  1. Adsız
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
  1. Adsız
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
  1. Adsız

    sitesi nerdeeeee

Yorum Gönder