RSS Feed

Metin2 2011 Hile - Metin2 Wallhack hilesi indir

Posted by Deyvil Etiketler: , ,

Metin2 2011 Hile - Metin2 Wallhack hilesi indir

Metin2 Duvar Hack Hilesi 
Metin2 Duvar Hack Hilesi bildiğiniz gibi oyunda wall hack hilesi yapmaya yarayan duvarlardan özgürce engel olmadan geçebildiğimiz metin2 hilesidir .
 
Metin2 2011 de çıkan bu duvar hack hilesini başka bir sitede gördüm ve hemen denemek istedim denedim gayet güzel bir şekilde çalışıyor sonra dedimki neden metin2 hile sini arkadaşlarımızla paylaşmayalım .
Her neyse Metin2 hile Patchi indiriyoruz ve zip dosyasından çıkarıyoruz , çıkan dosyaları oyunun kurulu olduğu klasöre kopyalamak

Bundan sonra metin2 client exe si ile oyuna giriş yaparak sorunsuz bir şekilde wall hack hilesinin aktif olduğunu göreceksiniz .
 
Dip not : Metin2 client exe si ile giriş yapmazsanız hackshield e takılacak bu sebeple oyuna giriş yapamayacaksınız torrent kapama veya hackshield kapatma yapmadan oyuna girerseniz hile çalışmaz .

Metin2 2011 Hile - Metin2 Wall Hack Hilesi İndir !

39 yorum:

  1. Adsız

    ben sadece dağlara çıkıyom bunun otomatik attack varmı varsa nasıl hangi tuşla bunları söleyin

  1. Adsız

    süper bir kurulum tebrikler saolun...

  1. adsız

    yha nasıl calışıyor ?

  1. DalYar

    calısıiymieö

  1. Adsız

    Admin Nasıl Hack Yapyon Bide bende olmuyor neden?????

  1. Adsız

    ARKADASLAR BEN INDIRDIM MASA USTUNE ATTIM SIHIRBAZDAN SONRA ICINDEKI HEPSİNİ METİN2 TURKEYIN ICINE ATTTIM ( PVP ) SONRA GIRDIM PVP METIN2 ME HICBIR SEY OLMADI YARDIM PLS

  1. Adsız

    olmuo

  1. Adsız
    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
  1. Adsız

    beyler walhackindirip packıniçindekiwalhack dosyası bulunur onupackiçinekopyalayın gerisini metin2klasörünündirekiçineatın

  1. Adsız

    arkadaşlar packın içine atın inen dosyaları oluyo yaptım ben !

  1. Adsız

    arkadaşlar içinde bulunan dosayaları metin2 clitend dosyasının içinde ki pack dosyasına atılcak sonra oyuna girin bu kadar rahat ça çarların pazarlarını bozup dışarıya atıp dışarda kesebilirsiniz buk dkar admin sağol :)))

  1. Noktaa

    z8 Games in Turkish Support portal, rez modes, you can learn about errors in Crossfire Download and play. Metin2 Metin2 Forum mumuzda and all kinds of problems and there are extern link for Metin2 Download. Crossfire Forum

  1. Adsız

    Ne Diyim Ki Hack Çok Güzel Olmuş Kurucu İYİ Ki yapmışsın bu hackı :D saygılar

  1. Adsız

    PACK in içene at oluyo işte mk

  1. Adsız

    I Love You MT2TR bloğumuz

  1. Adsız

    Bok Gıbı Boktan Butun SIte Mal ahhaha

  1. Adsız

    saol amına kodugum

  1. Adsız

    eywallah orospu cocugu :=

  1. Adsız

    Teşekkürler. Soktuğumun Malı

  1. Adsız

    bilader ben kurdum oldu ama hile sonradan çalışmamaya başladı napiim

  1. Adsız

    hileyi çabuk inidir

  1. Adsız

    Dağları taşları aşdım sağol admin emeğine sağlık

  1. Adsız

    Yukarıdaki Sürüm Eskimiştir Yenisi İçin:


    http://s2.dosya.tc/server18/Ele4ZF/Metin2UltraHack.rar.html

  1. Adsız

    Yukarıdaki Sürüm Eskimiştir Yenisi İçin:


    http://s2.dosya.tc/server18/Ele4ZF/Metin2UltraHack.rar.html

  1. Adsız

    Yukarıdaki Sürüm Eskimiştir Yenisi İçin:


    http://s2.dosya.tc/server18/Ele4ZF/Metin2UltraHack.rar.html

  1. BlogKapatıldı.

    Bi İşe Yaramayan Paylasımlar Yasaktır Sıte Kurucusu Fazlalık yapma

  1. Hacked By Frendly [THT]

    En Kısa Sürede Bu Sıteyi Kapatıyoruz İse yaramayan Şeyler var..

  1. misfir

    arkadaslar bnde bürsürü hile var hepsi çalışıo ama bunu yükkletince oyun açılmaz oldu help pls

  1. Adsız

    Kırmızı bayrakda çalışmıyor :'(

  1. Unknown

    sizin mk packin içine attım herşey deüişti oyun içide :SS amk sizin,

  1. Adsız

    METİN2 | Multihack | 2012 | 100% ÇALIŞIYOR!!||

    İNDİRME LİNKİ: http://goo.gl/kbb1F
    ALTERNATİF LİNK:https://docs.google.com/file/d/0B0YeyCwdxfMLa2Uxa3RYS3RPcHM/edit?pli=1

    HIZLI KOŞMADAN KULE KURMAYA TAM 20 ÖZELLİK !!
    bu hile bir acayip oyunda 10 dk içinde kral olacaksınız!! çünkü siz bunu hakediyorsunuz!!

  1. Adsız

    ananı skim admin oç evladı

  1. 46464

    İNDİRMEYin!!!!!
    beyler virüslü sakın indirmeyin oç evladı virüslü dosya koymuş amq seni anasını siktiminin

  1. Adsız

    arkadaşlar süper çalışıyo

  1. Adsız

    Merhaba sitenize reklam vermek istiyorum,fiyatları 1 saatlik deneme sonucu veriyoruz,peşin ödeme yapıyoruz,isterseniz haftalık ya da aylık çalışabiliriz,ödemeleri peşin yapıyoruz.Emin olun sizin istediğiniz ücretin daha üstünde bir ücret vereceğiz,anlaşma sağlanıp ilerleyen günlerde dönüşler artarsa size ödenen ücretler artacaktır,denemek ve para kazanmak isterseniz benimle nurullahpkgz@gmail.com adresine mail atmanız yeterli.

  1. Unknown

    Kardes Ellerine sağlık cok güzel olmuş

  1. Unknown

    İndirdim kuruyorum işte
    inş çalısır kardeşim şimdiden Tşk.

  1. Unknown

    Beyler nasıl iniyor

  1. Adsız

    güzle güzel

Yorum Gönder